Ubrania opatrzone logo firmowym mają bardzo rozległe zastosowanie i mogą być wykonane też w wielu wariantach. Na jaką odzież warto się zdecydować? Jak ją wykorzystać? Gdzie najlepiej ją kupić?
Kiedy warto kupić odzież z logo?
Odzież opatrzona logo jest obecnie jednym z bardzo popularnych sposobów na promowanie firm, który sprawdza się w wielu branżach. Jak można wykorzystać ją w reklamie?
Przede wszystkim odzież z logo może być noszona przez pracowników. Wtedy używana jest ona jako odzież robocza, dlatego może ona również zastąpić ich osobiste ubrania, gdy te mogą być uszkodzone lub zabrudzone podczas pracy. Często takie ubrania używane są w sprzedaży, obsłudze klienta, przez pracowników dojeżdżających do klientów.
Również ubrania logowane mogą być przeznaczone dla kontrahentów oraz dla klientów firmy. W tym przypadku mogą być one rozdawane w trakcie różnych wydarzeń, na przykład targów, akcji promocyjnych, podczas otwarć, dzięki czemu mogą one skutecznie promować biznes.
Innym zastosowaniem odzieży z logo jest sprzedawanie jej w firmowym sklepie. Wtedy warto zadbać o to, aby była ona dobrej jakości, na przykład od promostars.com. Również może być ona wtedy bardzo dobrym sposobem na budowę rozpoznawalności marki.
Jak można znakować ubrania?
Ubrania reklamowe mogą być wykorzystane do różnych celów, a także można umieszczać na nich różne informacje. Jakie najczęściej dane są na nich prezentowane?
Najpopularniejsza jest odzież z logo, czyli wtedy na ubraniach umieszcza się logo firmy. Wtedy od razu mogą być one rozpoznawalne i mogą skutecznie sprawdzać się w promocji. Logo to jednak jeszcze nie wszystko, ponieważ na odzieży można też umieścić nazwę firmy, jej ofertę, hasło reklamowe, adres jej strony internetowej.
Aby takie właśnie ubrania były jeszcze skuteczniejsze w realizacji swoich celów, mogą mieć one kolory odpowiadające kolorom kojarzonym z daną firmą.
Jakie ubrania najlepiej nadają się do logowania?
Do znakowania wykorzystuje się obecnie różne rodzaje odzieży. Jaka będzie najlepiej sprawdzała się właśnie w tym celu?
Najczęściej znakuje się koszulki, na przykład T-shirty oraz koszulki polo. Są to niedrogie ubrania, które mają szerokie przeznaczenie. Również można zdecydować się na znakowanie bluz, na przykład polarowych czy bawełnianych. Spotykane są też często logowane czapeczki z daszkiem.
Warto zdecydować się na ubrania o lepszej jakości, na przykład jak promostars.com. Wtedy będą mogły one posłużyć na długi czas, ponieważ nie spiorą szybko i się nie zniszczą. Także takie jakościowe ubrania będą dobrze świadczyły o firmie, kora umieściła na nich swoje logo.
Jak można spersonalizować ubrania z logo?
Ubrania z logo są obecnie personalizowane różnymi technikami, co również przekłada się na ich atrakcyjny wygląd oraz na trwałość. Jakie metody wykorzystuje się najczęściej?
- Nadruk – najpopularniejszą techniką znakowania są różne techniki nadruku, na przykład jak sitodruk czy druk termotransferowy. Nadruki są szybkie i tanie w wykonaniu i mogą być jedno- albo wielokolorowe.
- Hafty – mają bardziej elegancki wygląd, są też popularne na dzianinach, na przykład wykorzystuje się je na koszulkach polo, bluzach, czapeczkach.
- Naszywki – to rodzaj znakowania wykorzystującego nadrukowane albo haftowane naszywki umieszczane na ubraniach.
Gdzie sprzedawane są ubrania z logo firmy?
Takie ubrania można kupować bezpośrednio u ich producentów, na przykład w firmie promostars.com. Warto porównać różne dostępne oferty, aby wybrać najlepsze ubrania przeznaczone do wykonania na nich logo lub innego znakowania.